چگونه من می توانم پروتئینوری 360 میلی گرم با نفروپاتی IgA در ترک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من مبتلا به نفروپاتی IgA در تشخیص داده شد، و پروتئین من در ادرار در 24 ساعت 360 میلی گرم در حال حاضر پس از مصرف prednisona.Cómo می توانید نشت پروتئین متوقف است؟

مقدار پروتئین در ادرار بیماران کمتر از 150 میلی گرم / 24 ساعت، 360 میلی گرم از حالت پروتئین است که هنوز هم بسیار بالاتر از پروتئین به طور موثر کنترل نشده normal.Si است، می تواند صدمه به کلیه ها بیشتر و مشکلات دیگر را القا مانند سوء تغذیه، کم خونی، خستگی، از دست دادن مو، و غیره.

پردنیزون به مواد مخدر است که می تواند از دست دادن پروتئين مهار و جلوگیری از واکنش های التهابی در کلیه ها، اما می تواند نظر IgA نفروپاتی raíz.En از این درمان نمی باشد، برخی از درمان سیستمیک تر مورد نیاز است.

سلول های بنیادی در طب چینی و طب occidental.En بر اساس نسبت به استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی، سلول های بنیادی ممکن است تنها درمان نفروپاتی IgA در، در درجه اول، بلکه تولید secundarios.A کمتر اثرات از طریق حذف کمپلکسهای ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و ترمیم سلولهای کلیه آسیب دیده، سیستم تصفیه کلیه را می توان با éxito.Al بازسازی در حالی که نشت پروتئین از بیماران را می توان به خوبی اداره می شود.

داروهای تجویزی باید در وضعیت بیماری pacientes.De بنابراین بستگی دارد، اگر شما می خواهید بدانید که چه داروهایی برای شما مفید است، شما می توانید با ما از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: